Bilder & De Clercq in de prijzen bij Retail’s Big Show

Bilder & De Clercq is bij de jaarlijkse Retail's Big Show van de NRF verkozen tot beste innovatie van 2014. Het Amsterdamse foodconcept is als winnaar van de Ebeltoft Retail Innovation Award de opvolger van de Amerikaanse opticien Warby Parker.

Bilder & De Clercq kreeg de prijs maandag uitgereikt na zijn presentatie op het congres van retailorganisatie NRF. De retailexperts van Ebeltoft Group bekeken in totaal 120 concepten uit 25 landen, waaruit een top tien is samengesteld. Behalve Bilder & De Clercq staan ook concepten als Selfridges Fragrance Lab en de omnichanneloplossingen van Argos in deze Retail Innovations 10.

De Nederlandse retailer onderscheidt zich van andere foodretailers met maaltijdoplossingen in plaats van een labyrinth aan producten, die volgens Ebeltoft gecombineerd worden met een goed concept en uitstekende afhandeling in de winkel. Doordat klanten de juiste hoeveelheid meekrijgen beperkt Bilder & De Clercq tevens de verspilling van voedsel. De ingrediënten voor de veertien maaltijden van het foodconcept komen verder zoveel mogelijk uit de buurt.

Bilder & De Clercq beschikt over twee vestigingen in Amsterdam en een innovatieve wall in het hoofdkantoor van Google Nederland, vanwaar werknemers producten bij de foodretailer kunnen bestellen. Bilder & De Clercq gaat komende maand met een tweede nog onbekende partner van start.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!