Wanneer wat en waar te posten

Twitter, LinkedIn, Facebook, Google+: Handig dat er zoveel middelen zijn om consumenten te bereiken. Hoe retailers Instagram kunnen gebruiken, was eerder al hier te lezen. Maar wat is het moment om al die social media-kanalen in te zetten? Het is nogal zonde als een briljante post op Facebook ondersneeuwt in alle informatie die shoppers dagelijks consumeren.
Een retailer die zijn marketingcampagne viral wil zien gaan, plaatst ‘m daarom het beste om één uur in de middag. Dan worden posts volgens internetadviesbureau Quicksprout namelijk het meeste gedeeld. 


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!