Hans Anders rolt nieuwe winkelformule uit

Hans Anders heeft vier maanden na de opening van zijn omnichannelproeftuin in Muiden ook één van zijn drukst bezochte optiekwinkels volledig vernieuwd. De winkel in Den Haag is voorzien van de nieuwe winkelformule ‘vol merkbeleving en technische snufjes’, zoals videoschermen en interactieve digitale spiegels. Dat laat directeur Angeli Engels van Hans Anders maandag weten.

De nieuwe inrichting en uitstraling van de Haagse vestiging is in belangrijke mate gebaseerd op de ervaringen uit de pilotstore in Muiden, aldus Engels. “Met alle klantinzichten uit Muiden hebben we de routering en bewegwijzering in Den Haag verder verfijnd.” Op korte termijn zullen meer filialen een metamorfose ondergaan.

Met de nieuwe winkelformule wil Hans Anders zich breder op de kaart zetten, liet Engels eerder al weten. De winkel is volgens haar het uithangbord van de nieuwe stijl van de optiekketen, die de afgelopen jaren met een andere communicatie meer op een kwaliteitsuitstraling heeft ingezet. “Bovendien is het onze proeftuin waarin we noviteiten testen op relevantie en klantvriendelijkheid.”

De nieuwe digitale spiegels laten onder meer aan klanten zien hoe een montuur staat. Daarnaast kunnen zij via ingebouwde e-mail en social media-apps direct bij bekenden informeren wat zij van de montuur vinden. Bekijk foto's van de pilotstore in Muiden op onze Facebookpagina.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!