L’Oreal verhaspelt naam supermodel

Het cosmeticaconcern L’Oreal heeft in haar recente reclame-uiting de Surinaams-hindoestaanse en Indiase gemeenschap op scherp gezet. De naam van een groot idool binnen deze gemeenschap, de Indiase superster Aishwarya Rai, is verkeerd gespeld in het recente Europese reclamespotje van de ‘volume shocking’ mascara L’Oreal. De –y zou achterwegen zijn gelaten. De klachten van de fans zijn doorgegeven aan het hoofdkantoor in Frankrijk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!