Reclamebureau start met supermarktproducten

Het Amsterdamse reclamebureau John Doe lanceert het eigen merk From the supermarket met de drie submerken Water from the supermarket, Juice from the supermarket en Milk from the supermarket. De merken moeten daadwerkelijk in de supermarkt te komen. John Doe verzorgt ook de communicatie. Het merk heeft als icoon een Manga-figuurtje dat op elke verpakking terugkomt. Vanaf 1 oktober start de reclamecampagne die bestaat uit commercials op MTV en wildplakposters in de grote steden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!