Waarom influencers goede marketeers zijn

Consumenten hebben de neiging om influencers meer te vertrouwen dan retailers of brands. 92 procent geeft bijvoorbeeld aan aanbevelingen van andere consumenten betrouwbaarder te vinden dan branded content waar commerciële partijen hun portemonnee getrokken hebben. De lezer hoeft degene die de aanbevelingen doet overigens niet eens te kennen. Voor welke marketingcampagnes retailers influencers kunnen inzetten, vijf tips voor influencer marketing en meer is te vinden in deze infographic van The Shelf.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in