Bol.com voegt luxeproducten toe aan assortiment

Bol.com heeft een aparte online omgeving gecreëerd voor de verkoop van luxe beautyproducten. Daarmee zet de etailer naar eigen zeggen een volgende stap in de ontwikkeling van het segment ‘Mooi & Gezond’.

De etailer biedt inmiddels ruim 64 duizend producten aan voor beauty, verzorging en gezondheid. Binnen de webshop is een aparte parfumerieomgeving ingericht met onder meer zogenoemde branded boutiques voor luxe artikelen. Daarnaast start bol.com met de productie van ‘how to’-filmpjes die binnenkort aan de omgeving worden toegevoegd. Op deze manier moet de merkbeleving optimaal worden neergezet.

De Mooi & Gezond-omgeving bestaat sinds 2012 en kent inmiddels meer dan 600 duizend actieve klanten. De Ahold-dochter breidde onlangs ook zijn online aanbod uit met tassen en accessoires van tachtig fashionlabels. Daarmee vergrootte de speler opnieuw zijn aanwezigheid binnen de online fashionmarkt. Eerder voegde bol.com al sieraden, horloges, kinderkleding en sportkleding aan zijn assortiment toe.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!