Locals United slaat handen ineen met Amsterdenim

Online platform Locals United en jeanslabel Amsterdenim gaan onder de naam Amsterdenimclub een samenwerking aan. Retailers betalen een maandelijks lidmaatschap en krijgen in ruil daarvoor een eigen shop op Locals United, een webshop via hun eigen url en een webshop op hun Facebook-pagina.

“Iedere retailer krijgt de gehele Amsterdenim-collectie in zijn online profiel", legt sales director Jeffrey Sterken bij Locals United uit. “Amsterdenim levert de producten aan de consument; de consument kiest waar hij of zij het product wil ontvangen en heeft daarbij de optie de aankoop in de winkel op te halen, of thuis te laten bezorgen." Het platform verzorgt onder meer de financiële afwikkeling, productfotografie en de logistieke afhandeling, en biedt ondersteuning voor online promotie door middel van bijvoorbeeld een speciaal ontwikkelde Facebook-plugin. en.

Eerder werd al bekend dat SanomaVentures investeert in Locals United. Welk bedrag de investeringsmaatschappij van mediaconcern Sanoma beschikbaar stelt, is niet bekendgemaakt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!