Zara introduceert nieuw winkelconcept in Amsterdam

Zara opent donderdag zijn eerste flagshipstore in ons land volgens een nieuw winkelconcept. De winkel aan de Amsterdamse Nieuwendijk telt drie verdiepingen en heeft een vloeroppervlakte van 3.300 vierkante meter. Daarmee is het na de vestiging aan de Kalverstraat de grootste Zara-winkel in Nederland.

Het nieuwe winkelconcept is gebaseerd op de principes schoonheid, helderheid, functionaliteit en duurzaamheid. De grote ruimtes schitteren volgens de modeketen door eenvoud en moeten een gevoel van openheid en vrijheid geven. Het gebruik van neutrale kleuren legt daarbij de aandacht op collecties en displays. In de winkel zijn zowel de heren- als dames- en kindercollecties terug te vinden. Daarnaast wordt er in de vestiging minder energie en water verbruikt.

Zara introduceerde het nieuwe winkelconcept al in onder meer New York, Londen, Parijs en Shanghai en onlangs België. De Inditex-dochter beschikt over 26 winkels in ons land.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!