WE Fashion heeft de eerste winkel geopend die is vormgegeven naar zijn nieuwe winkelconcept. Het interieur van de Amersfoortse vestiging is een vertaling van de nieuwe omnichannelstrategie.
Met het nieuwe winkelconcept wil WE Fashion zijn klanten een warme en inspirerende omgeving bieden, zegt ceo Joris Aperghis van de fashionketen. "In het huidige retaillandschap is de winkel steeds meer een plek waar de klant komt om inspiratie op te doen. We streven ernaar onze klanten altijd en overal dezelfde ervaring te bieden, ongeacht het kanaal waar deze met ons merk in aanraking komt."
De nieuwe strategie komt onder meer naar voren in het gebruik van tablets. “Met één druk op de knop kunnen we de mogelijkheid bieden een bestelling te doen, deze zelf direct af te rekenen om de aankoop de volgende dag al op de deurmat te vinden", laat storemanager Kristel van de Beek aan FashionUnited weten.
WE Fashion maakte eerder dit jaar bekend vijftien miljoen euro te gaan investeren in 'betere klantenbinding en digitale innovatie'. De transformatie naar een omnichannel merk betekent ook het schrappen van tientallen arbeidsplaatsen. Tegelijkertijd worden er 29 nieuwe posities gecreëerd als gevolg van een miljoeneninvestering in 'betere klantenbinding en digitale innovatie'. Naast de investering van vijftien miljoen euro trekt de keten een miljoen euro uit om zijn medewerkers te trainen in zijn eigen WE Academy.
WE Fashion opent eerste omnichannel vestiging
Gepubliceerd op 31 mei 2015 om 22:00
Reacties 0