​M&M's staren naar Jumbo-klanten

Klanten van de Jumbo Foodmarkt in Breda worden sinds kort aangekeken door twee M&M's-characters. Een interactieve display registreert voorbijgangers, volgt hen met hun ogen en laat ook nog even weten dat 98 procent van de mensen van M&M's houdt.

Allemaal met het doel om stopkracht te genereren, laat accountmanager Ruud van den Bergh van X-Ingredient weten. Dat creatieve bureau is samen met Jumbo, M&M's-Producent Mars en displayontwerper Exult verantwoordelijk voor het project.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!