​Utrechtse winkeliers gedupeerd door KPN-storing

Utrechtse retailers overwegen een schadeclaim bij KPN in te dienen vanwege een grootschalige pinstoring van donderdag. Door een kabelbreuk ontstonden problemen met het betalingsverkeer, mobiel internet en internet- en tv-aansluitingen.

Klanten konden hun aankopen vrijwel nergens met hun pinpas afrekenen, waardoor lange rijen ontstonden voor de geldautomaten. In veel gevallen lieten die het echter eveneens afweten. Pas laat in de avond was de storing verholpen.

KPN kijkt hoe het telecombedrijf de gedupeerden tegemoet kan komen, laat een woordvoerder weten aan BNR.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!