Score heeft zijn winkel in de Kalverstraat vorige week heropend als flagshipstore. Daarin laat de modeketen onder meer elementen zien van de crosschannelstrategie, waar de afgelopen jaren aan is gewerkt.
De winkel beschikt tegenwoordig onder meer over een zogenoemde ‘Connect Bar’, waar klanten van tablets gebruik kunnen maken en een drankje kunnen krijgen. Verder is er de mogelijkheid om smartphones op te laden.
De winkel is verder uitgebreid met lifestyleproducten zoals boeken en gadgets. Daarnaast is er in het midden van de flagshipstore ruimte gemaakt voor een grote jeanswall, waar naast de bestaande merken onder meer jeans van Superdy en Levi’s te koop zijn.
Score beschouwt de heropening in Amsterdam als ‘de volgende stap in de strategie van een volledig geïntegreerde crosschannel shopping experience’. Vorig jaar vernieuwde de keten nog de backend van zijn webshop, waardoor onder meer click & collect en check & reserve mogelijk is. Score beschikt over ruim tachtig winkels in Nederland en België.
Bekijk foto’s van de flagshipstore van Score op RetailWatching.
Reacties 0