Mango vernieuwt collectie elke twee weken

Mango lanceert een nieuwe strategie, waarbij iedere twee weken de collectie wordt ververst. De modeketen begint hiermee in februari, als de nieuwe voorjaarscollectie komt. Dat heeft Mango vorige week bekendgemaakt.

Snelheid en directheid zijn volgens de Spaanse kledingretailer de belangrijkste pijlers van de nieuwe strategie. Zo lanceert Mango voortaan ook iedere maand een nieuwe reclamecampagne en wordt de content op de website elke twee weken vernieuwd. Mango stopt met het maken van de papieren catalogussen, waarvan er voorheen 22 miljoen per jaar verspreid werden. In plaats daarvan zet Mango sterker in op de online kanalen.

Mango heeft 2700 winkels verspreid over 109 landen. In maart opende de kledingketen in de Citymall in Almere zijn eerste flagshipstore in Nederland. Met achthonderd vierkante meter is het de grootste van de dertig Mango-vestigingen in ons land.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!