​INretail en RetailTrends Media slaan handen ineen

INretail, de grootste brancheorganisatie in non-foodretail, en RetailTrends Media gaan intensief samenwerken. RetailTrends Media zal in opdracht van INretail haar ledenmagazine produceren en verspreiden. Tevens zal maandelijks in RetailTrends een aantal pagina’s in samenwerking met INretail worden gepubliceerd.

Gisteren ondertekenden Hanneke Verburg (algemeen directeur INretail), Udo Delfgou (financieel directeur INretail) en Marcel ten Holte (directeur/eigenaar RetailTrends Media) hiervoor een meerjarig contract. "INretail focust op zowel de zelfstandige ondernemer als de retailketens in non-food. Deze samenwerking creëert voor ons een extra kanaal om deze doelgroepen van informatie te voorzien. Voor een belangenbehartiger is een breed podium belangrijk”, aldus algemeen directeur Hanneke Verburg.

“Voor RetailTrends Media is deze samenwerking een prachtige verbreding van het portfolio", reageert Marcel ten Holte. "Met INretail Magazine breiden wij onze doelgroep uit naar de zelfstandig ondernemers in non-foodretail en het katern in RetailTrends is een waardevolle aanvulling op onze informatiestroom richting de retailketens in non-food.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!