INretail, de grootste brancheorganisatie in non-foodretail, en RetailTrends Media gaan intensief samenwerken. RetailTrends Media zal in opdracht van INretail haar ledenmagazine produceren en verspreiden. Tevens zal maandelijks in RetailTrends een aantal paginaâs in samenwerking met INretail worden gepubliceerd.
Gisteren ondertekenden Hanneke Verburg (algemeen directeur INretail), Udo Delfgou (financieel directeur INretail) en Marcel ten Holte (directeur/eigenaar RetailTrends Media) hiervoor een meerjarig contract. "INretail focust op zowel de zelfstandige ondernemer als de retailketens in non-food. Deze samenwerking creëert voor ons een extra kanaal om deze doelgroepen van informatie te voorzien. Voor een belangenbehartiger is een breed podium belangrijkâ, aldus algemeen directeur Hanneke Verburg.
âVoor RetailTrends Media is deze samenwerking een prachtige verbreding van het portfolio", reageert Marcel ten Holte. "Met INretail Magazine breiden wij onze doelgroep uit naar de zelfstandig ondernemers in non-foodretail en het katern in RetailTrends is een waardevolle aanvulling op onze informatiestroom richting de retailketens in non-food.â
Reacties 0