Het eigenwijze karakter van Didi

De nieuwe conceptstore van Didi in Utrecht 'ademt de sympathieke boodschap' van de damesmoderetailer, zo stelt het bedrijf zelf. Het concept is niet voor niets genoemd naar die boodschap: Pretty Different.



Het belangrijkste doel van de nieuwe winkel is het inspireren en verleiden van bezoekers. Bovendien moet de conceptstore een 'belevenis' worden door de combinatie van nostalgische materialen en moderne designelementen. Didi bewaart met deze winkel zijn eigenwijze karakter, stelt het bedrijf. "Ook in onze winkel durven wij Pretty Different te zijn."

De conceptstore zit aan de Oudegracht, in het hartje van Utrecht. Didi heeft nu zo'n honderd verkooppunten in Nederland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in