Consumenten besteden wekelijks gemiddeld zeventien minuten aan het lezen van folders. Maar wanneer is die folder nu echt succesvol? Moet de verkoop zijn gestegen? Moet de naamsbekendheid van de retailer zijn toegenomen? Moet hij mooi zijn, innovatief of vernieuwend? Of juist heel voordelig zijn geproduceerd?
Kortom: wat zijn de kenmerken van een succesvolle folder? En kan de folder het eigenlijk nog wel opnemen tegen de digitale informatiestroom? Tijdens het seminar Hoera voor de folder staan deze vragen centraal. Specialisten delen hun visie op onder meer de ideale folder, de folder van de toekomst en het huidige folderlandschap en leggen uit hoe folders ingezet kunnen worden om klanten te bereiken. Ook vertelt een mystery guest uit de retailbranche hoe zijn organisatie gebruikmaakt van het communicatiemiddel.
Het seminar vindt 11 februari van 13.00 tot 17.00 uur plaats in De Glazen Ruimte in Maarssen. Kijk voor meer informatie en tickets op curious-you.nl/events/hoera-voor-de-folder
Reacties 0