​Only for Men stort zich op b2b-markt

Only for Men gaat onder de naam Stitch & Buttons toegankelijke bedrijfskleding verkopen. Die branche is volgens de modeketen de afgelopen jaren namelijk ‘ingedut’ en moet ‘wakker geschud worden’.

Stitch & Buttons levert zowel representatieve als modische bedrijfskleding. De collecties – ook voor dames – worden uit eigen voorraad geleverd. Daarnaast kunnen klanten eigen collecties ontwerpen, voorzien van de eigen huisstijl en passend bij het imago. De nieuwe tak van Only for Men neemt zowel grote als kleine orders aan.

Only for Men maakte vorige week al bekend een nieuw concept onder de naam Het Magazijn te lanceren. Deze outletwinkel vestigt zich direct naast Batavia Stad en wordt met twaalfhonderd vierkante meter de grootste mannenmodeoutlet van ons land. Verder werd vorig jaar The Bakery gelanceerd, een concept dat werd geopend in de winkel waar het familiebedrijf in 2002 van start ging.

Only for Men beschikt momenteel over twaalf vestigingen en wil de komende jaren een landelijke dekking realiseren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!