Nieuw winkelconcept: de borstenwand

Veel mannen weten niet precies welke beha ze voor hun partner moeten komen. Ontwerpster Wendy Rameckers, studente aan het Piet Zwart Instituut uit Rotterdam, heeft een nieuw concept bedacht om deze mannen toch de lingeriezaak binnen te krijgen: de borstenwand.

"Omdat 90 procent van de mannen in lingeriezaken niet precies kan zeggen hoe groot de borsten van hun vrouw zijn, wijzen ze vaak naar andere vrouwen in de winkel, of antwoorden ze op vragen over de maat: 'een handje vol'. Met de borstenwand heb ik daar een enigszins ironisch antwoord op gevonden'', aldus Wendy.

De wand bestaat uit rijen met borsten van gel in alle soorten en maten. Door te kijken en te voelen kan een man aangeven welke borsten zijn vrouw heeft. de borstenwand zal worden gepresenteerd op het driedaagse beursplatform Shop!NL.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!