Klassieke chocoladeletter favoriet

Fabrikanten zoals Verkade en Droste hebben vaak geprobeerd de consument een moderne variant van de klassieke chocoladeletter voor te zetten. Verloren inspanningen. Commercieel directeur Henk Bijma van Droste: “Aan de chocoladeletter moet je niet te veel sleutelen. Dat wordt echt niet op prijs gesteld.” Inmiddels zijn alle letters klaar. In mei is de productie begonnen en nu ligt het snoepgoed bij de winkels. Van de 20 miljoen chocoladeletters die jaarlijks worden verkocht, levert Verkade er ruim vier miljoen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!