Begonnen als stoffenfirma voor gordijnen en tapijt. Nu één van de grootste en mooiste woonwinkels van Nederland. Bij conceptbouwer Co van der Horst Design Village in Amstelveen kan de consument op negenduizend vierkante meter kiezen uit een compleet en luxueus woonaanbod.
Co van der Horst is een ondernemer die de klant blijft verrassen, stelt innovatie-expert Harry Bijl in het INretail-katern in RetailTrends. âWe schrijven vaak over startups of grote bedrijven, maar het is prachtig om te zien hoe een bedrijf al 111 jaar blijft groeien.â
De winkel bevat naast een breed meubelassortiment ook een horecaunit, een bloemenkiosk, diverse shop-in-shops, samenwerkingen met partners in vloeren, keukens en badkamers en sinds december een nieuwe luxe woonafdeling.
Co van der Horst kiest voor een duidelijke doelgroep: de consument die koopt in het hogere segment. âAlles staat in het teken om hierin te excelleren. Bij de interieurwinkel vinden klanten de gehele luxebeleving onder één dak. Van kwalitatieve meubels tot textiel en van elektronica tot luxe accessoiresâ, aldus Bijl.
De duidelijke keuzes die Co van der Horst maakt zijn bijzonder, zegt Bijl. âVroeger was een retailer een manusje van alles, nu moet je excelleren.â
Bron: RetailTrends 3
Reacties 0