The Cloakroom heeft zichzelf drie jaar na zijn lancering een flinke make-over gegeven. De personalshoppingdienst beschikt over een nieuwe website, waarop klanten onder meer hun box direct kunnen bestellen.
The Cloakroom spreekt zelf van een herlancering van het concept, dat vorig jaar met zijn Duitse branchegenoot Modomoto fuseerde. Door de bestelmogelijkheid op de website hoeven bestaande klanten niet langer langs een personal shopper om een kledingbox te bestellen. Dat kunnen zij voortaan direct via hun profiel doen.
Verder heeft de Amsterdamse startup meer merken en meer producten toegevoegd, wat heeft geleid tot meer prijscategorieën. Met merken als Replay, Jack & Jones, Armedangels, Esprit en Marc o’Polo heeft The Cloakroom zich qua prijssegment zowel naar boven als onder verbreed.
The Cloakroom is actief in Nederland, België, Denemarken en Zweden. Samen met Modomoto beschikt de personalshoppingdienst over meer dan driehonderdduizend klanten, waarmee ze naar eigen zeggen marktleider in Europa zijn.
Reacties 0