SuperTrash-eigenaar Olcay Gulsen maakte begin dit jaar bekend haar winkelketen om te bouwen naar een nieuwe formule: ST. Studio. Gulsen voelde een sterke drang zich 'opnieuw uit te vinden'.
SuperTrash was een franchiseformule, maar Gulsen heeft voor de grootschalige ombouwoperatie alle winkels in de loop van vorig jaar teruggekocht. SuperTrash blijft bestaan als kledingmerk, en wordt ook bij ST. Studio verkocht. Ook is het nieuwe label ST. Studio geïntroduceerd.
ST. studio is tijdlozer dan SuperTrash en kent maar twee collecties per jaar. Bovendien wil Gulsen meer duurzaamheid binnen de bedrijfscultuur introduceren, om een tegenwicht te bieden aan de vluchtige modewereld. Daarvoor werkt ze onder meer samen met het Leger des Heils.
ST.Studio is ook luxueuzer dan SuperTrash. Waar SuperTrash ook op jongeren en trends mikt, focust ST.Studio zich met hogere kwaliteit en meer service op vrouwen tussen de dertig en 45 jaar.
Beeld: Kokke & Hartman
Reacties 0