​McDonald’s stap verder met personaliseren

​McDonald’s stap verder met personaliseren

McDonald’s laat klanten in al zijn restaurants in Nederland zelf hun McFlurry samenstellen. Het betekent de volgende stap van de fastfoodketen op het gebied van personalisatie.

Klanten kunnen sinds kort ook al een eigen burger en salade samenstellen. Beide concepten zijn succesvol, stelt directeur marketing, communicatie en business insights Erwin Dito. “Nederlandse consumenten willen steeds vaker genieten van producten die afgestemd zijn op hun eigen smaak en voorkeur.”

Met My McFlurry hebben ze de mogelijkheid om zestien verschillende combinaties te maken. Ze kunnen kiezen uit vier toppings en hebben ook vier opties voor de saus.

McDonald’s hoopt dat zijn gasten vanaf 2017 via de app ook thuis producten kunnen personaliseren, vertelde managing director Manu Steijaert onlangs al in RetailTrends. Ook bestellen vanuit de app moet dan mogelijk zijn. “Of we de bestelling dan ook thuis brengen, zouden we kunnen overwegen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!