Zo pak je een klant bij de strot met een eerste e-mail

Zo pak je een klant bij de strot met een eerste e-mail

Klanten die een account aanmaken bij een webwinkel, krijgen in veel gevallen een welkomstmail. Zestig procent van de e-commerce marketeers heeft niet het idee dat zij het maximale uit deze vorm contact met de klant halen. Hoe kun je zo'n e-mail het beste opbouwen en wanneer moet je hem versturen? Deze infographic van Campaigner zet een aantal aandachtspunten op een rij.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in