Dixons heeft het bureau de creatieve directie in de arm genomen om nieuwe klanten aan te trekken. Om dat te bereiken worden zowel on- als offline media breed ingezet, zo laat het communicatiebureau donderdag weten.
De voormalige winkelketen ging recent van start met een geheel nieuwe propositie. Klanten kunnen sinds medio juni online bij Dixons terecht om consumentenelektronica te huren. “Huren is aan een tweede jeugd bezig”, stelde voorzitter Henk Kamsteeg van de raad van commissarissen van moederbedrijf Relevant Holdings bij de lancering. “Wij constateren dat voor steeds meer mensen het kunnen genieten van spullen interessanter is dan het bezit ervan.”
Consumenten kunnen ervoor kiezen om een product kortstondig te huren of een meerjarig huurcontract af te sluiten, waarbij ze een vast bedrag per maand betalen. Het huurcontract wordt afgesloten met Elbuco, een bedrijf dat al jaren actief is met het verhuren van consumentenelektronica.
Dixons focust in zijn nieuwe propositie op ‘gemak en topservice’. De nieuwe campagne in samenwerking met de creatieve directie gaat in het najaar van start.
Beeld: WSB Interieurbouw
Reacties 0