Lesara heeft voor het eerst een tv-reclame op de Nederlandse televisie gelanceerd. De spot van twintig seconden is sinds deze week op zes zenders te zien.
Met de tv-spot wil Lesare zijn naamsbekendheid vergroten. Ook hoopt de etailer op een verhoging van de afzet. “Maar we willen vooral dat onze doelgroep meteen weet waar Lesara voor staat”, zegt country manager Sander van Bladel.
Lesara werd in juni vorig jaar op de Nederlandse markt gelanceerd. Binnen een jaar heeft de online modeverkoper zijn omzet naar eigen zeggen met driehonderd procent zien groeien. Omdat zestig procent van de klanten via mobiele devices komt, heeft de van oorsprong Duitse webwinkel nu ook een app gelanceerd.
Lesara is inmiddels in 23 landen actief. Het totale bedrijf heeft zijn omzet de afgelopen twee jaar met liefst 7950 procent zien toenemen. Daarmee werd de etailer onlangs verkozen tot de snelst groeiende tech startup van Europa door vaktijdschrift The Next Web en betaalprovider Adyen.
Reacties 0