Rib.Eye.Steak groeit op eigen kracht

Rib.Eye.Steak groeit op eigen kracht

Het nieuwe retailconcept Rib.Eye.Steak, de opvolger van Go-Britain, neemt geen banken of investeerders in de arm om zijn groei te financieren. “Dikke bomen groeien langzaam”, zei eigenaar Dick Admiraal donderdag tijdens het Retail & Brands Festival.

De kledingformule financiert alles uit de eigen middelen die de afgelopen 26 jaar in het Go-Britain-tijdperk zijn opgebouwd. Admiraal heeft vertrouwen in zijn nieuwe concept en noemt de eerste resultaten ‘veelbelovend’. “Maar het is een moeilijke strijd, die niet zomaar te winnen is.”

Online vaart Rib.Eye.Steak voorlopig nog meer op de bekende naam van Go-Britain. De Rib.Eye.Steak-selectie is daar ondergebracht. In de winkelstraat ziet Admiraal zijn nieuwe formule als instrument om merken, die te klein zijn voor een eigen brandstore, te verenigen.

Britain Group werd in juli failliet verklaard, waarop vijf Go Britain-winkels de deuren sloten. De vier nog overgebleven locaties zijn of worden omgebouwd tot Rib.Eye.Steak.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends