In twaalf stappen voorbereid op het feestseizoen

In twaalf stappen voorbereid op het feestseizoen

Het lijkt nog eventjes weg, maar uit data van Google blijkt dat de zoekopdrachten naar 'Kerst' al vanaf september een duidelijke stijging beginnen te vertonen. Als retailer is het zaak dat je naam dan opduikt, en het liefst een beetje snel. Of het nou gaat om tekstcampagnes in Google Adwords of productplaatsingen in Google Shopping, de zoekstrategie moet ingesteld zijn op deze belangrijke koopperiode. In deze infographic van Twenga Solutions staan de twaalf belangrijkste punten om rekening mee te houden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in