Retail wordt 100% datadriven

Retail wordt 100% datadriven

EDM organiseert op 1 december een een gevarieerd seminar met actuele onderwerpen als: cross channel attributie, persuasion marketing, de psychology achter (r)etailmarketeers en diverse andere onderwerpen met learnings die u direct in de praktijk kunt toepassen.

Op die dag zullen onder andere spreken:

  • Online consumer psycholist Bart Schultz, bekend van de spraakmakende documentaire “What makes you click”
  • Jan Güse, Head of Data Analytics & Research Innovation bij GfK Nederland. Hij vertelt over hoe data science technieken u kunnen helpen data door te vertalen naar actiematige inzichten
  • EDM’s Data Science manager Robert Feltzer. Robert illustreert aan de hand van cases van onder andere Peugeot en Marktplaats dat cross-channel conversie attributie, niet langer toekomst muziek is
  • We zien u graag op 1 december in het WestCord Fashion Hotel in Amsterdam. Wanneer u de code retailwatching2016 invoert bij uw aanmelding, ontvangt u 20% korting op uw toegangskaartje! Aanmelden kan hier.

    Reacties 0


    Schrijf een reactie


    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

    Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

    Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

    Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

    Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!