FonQ maakt gebruik van de nieuwe digitale advertentiemogelijkheid in de etalages van Bruna. De webwinkel heeft mediaruimte gekocht in honderd winkelruiten, laat marketingdirecteur Jeremiah Albinus weten in een tweet.
In een video van WindowSketch, dat de digitale schermen in de winkelruiten plaatst, is een advertentie van fonQ voor giftcards te zien. Bruna introduceerde de advertentiemogelijkheid vorige maand. Adverteerders hebben steeds meer behoefte aan een reclamekanaal dicht bij de plek van de koop, verklaarde algemeen directeur Fred Zeegers. “Omdat we vaak middenin een winkelgebied gevestigd zijn, kunnen wij de ideale plek bieden om klanten rechtstreeks te bereiken.”
De stap is voor fonQ een manier om ‘zichtbaar te zijn in de winkelstraten’, omschrijf Albinus. Vorige maand opende de etailer al een pop-up store in Amsterdam, naar eigen zeggen om ervaring op te doen met fysieke retail. Het is voor het eerst dat fonQ, afgezien van de showroom op het hoofdkantoor in Utrecht, een winkel opent.
Reacties 0