Denoism is op de eindejaarsbijeenkomst van VEDIS verkozen tot het meest innoverende en relevante retailconcept. De hybride denimstore voor mannen kreeg 34 procent van de stemmen van de ruim honderdtwintig aanwezigen op het event van detailhandelsplatform VEDIS.
Denoism was één van de vier genomineerden. De Dames van Hurkmans en Linja Shoes kregen allebei dertig procent van de stemmen, gevolgd door Cups & Leafs met zes procent.
De vier kandidaten waren door een vakjury geselecteerd uit een lijst van circa dertig retailers. Criteria waren dat een concept onder meer vernieuwend en onderscheidend moest zijn en ‘here to stay’. Denoism wint als VEDIS New Retail Champion 2016 een voucher van vijfduizend euro van retailadviesbureau Crossmarks, een digital ideation-workshop van Capgemini en een Toshiba-notebook.
De RetailRookie is de opvolger van Fanfiber, de ‘retailkampioen’ van vorig jaar. HelloFresh ging er in 2014 met de award vandoor.
Reacties 0