​Internationaal gezicht voor modeketen Nikkie

​Internationaal gezicht voor modeketen Nikkie

Modemerk Nikkie heeft Kate Moss gestrikt als het internationale gezicht van een nieuwe campagne. Het Britse model is vanaf het najaar van 2017 te zien in de wereldwijde campagnes van de dameslijn.

Nikkie werd vijf jaar geleden gelanceerd door actrice en presentatrice Nikkie Plessen en opende in september 2013 zijn eerste brandstore. Nikkie telt inmiddels vijftien winkels in Nederland en België. Ook wordt het merk verkocht in warenhuizen als de Bijenkorf, Galeries Lafayette, Le Marais en het Japanse Takashimaya.

Met Kate Moss als ambassadeur wil Nikkie het merk ‘internationaal ijzersterk op de kaart zetten’. Moss is volgens de eigenaar wereldwijd bekend. “Ik kan in Azië haar naam noemen, dat is een hele grote markt”, zei ze dinsdag in talkshow RTL Late Night.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!