Pretium Telecom rectificeert

Het telecombedrijf Pretium Telecom heeft in een paginagrote advertentie een rectificatie geplaatst voor de reclame-uiting tegen KPN. Pretium beweerde dat KPN klanten ongevraagd klanten zou wegkapen van bedienen met hun producten, slamming genoemd. Daarnaast moet Pretium terugkomen op de claim de goedkoopste te zijn. Ook heeft de rechter KPN in het gelijk gesteld op het punt van inbreuk op het merkenrecht door het merk KPN in de reclame-uiting te gebruiken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!