​No Label mikt op vijftig winkels

Pakkenverkoper No Label wil winkels openen in Nederland, België en Scandinavië. Binnen vijf jaar hoopt het Nederlandse merk vijftig vestigingen te hebben, zegt medeoprichter Patrick van Riemsdijk tegen Sprout.

Van Riemsdijk richtte No Label drie jaar geleden op met Michael van den Broek, net als hij een voormalig medewerker van Suitsupply. Momenteel zijn er winkels in Amsterdam en Den Bosch. In België en Scandinavië wil No Label winkels openen omdat het daar naar eigen zeggen online de meeste klanten trekt.

No Label kijkt voor nieuwe locaties naar de onlineverkopen. Vervolgens openen ze er eerst een pop-upstore, die bij succes een vervolg krijgt met een permanente winkel. “Omdat veel panden leeg staan kun je voor een prikkie een pand op een A-locatie huren”, aldus Van Riemsdijk.

Naast pakken verkoopt No Label ook meer casual kleding. Het merk ontwikkelt zijn kleding zelf en verkoopt het alleen in zijn eigen winkels en webshop. De retailer wil uitgroeien tot een internationale speler, maar hoeft volgens Van Riemsdijk niet zo groot te worden als Suitsupply. “We nemen genoegen met een tweede plaats.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!