Het doolhof van de online aankoop

Het doolhof van de online aankoop

De weg van de consument naar een online aankoop lijkt meer op een doolhof dan op een pad. De kanalen waar de klantreis begint lopen sterk uiteen, net als de criteria waarop klanten webwinkels vergelijken en de manier waarop de fysieke winkel nog een rol speelt in dit geheel. Channeladvisor probeert in deze infographic wat overzicht aan te brengen in de steeds evoluerende e-commercereis.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in