Forever 21 opent dertien beautyboetieks onder de naam Riley Rose. De modeketen werkt daarvoor samen met vastgoedeigenaar General Grwoth Properties, dat de nieuwe beautyformule in zijn ‘beste’ winkelcentra introduceert.
“Forever 21 is altijd klaar om nieuwe concepten te lanceren”, reageert ceo Do Won Chang. Riley Rose kenmerkt zich volgens hem door ervaringsruimtes, met een focus op accessoires, cosmetica en een home-collectie voor millennials. De eerste tien winkels openen dit jaar, gevolgd door nog eens drie vestigingen in 2018.
Forever 21 kondigde vorige maand nog aan meer dan veertig nieuwe winkels te openen van F21 Red. Dat ‘off-price’ concept werd in 2014 geïntroduceerd en richt zich op families. F21 Red heeft volgens de modeketen de potentie uit te groeien tot een volwaardige keten met meer dan vijfhonderd winkels.
Forever 21 wil dit jaar doorgroeien tot een omzet van acht miljard dollar. De Amerikaanse retailer telt wereldwijd meer dan achthonderd winkels en bouwt dat aantal in rap tempo uit. In ons land is Forever 21 te vinden in Amsterdam en Rotterdam.
Reacties 0