Hoe retailers het milieu én zichzelf kunnen helpen

Hoe retailers het milieu én zichzelf kunnen helpen

Een van de keerzijden van de razendsnelle opkomst van e-commerce is de groei van het aantal bezorgbusjes, en daarmee de bijdrage die retailers leveren aan de CO2-uitstoot. Toch kunnen zij daar zelf op verschillende manieren iets tegen doen, en daarmee ook nog eens hun bezorgkosten omlaag brengen. Bain & Company zet in deze infographic uiteen hoe.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!