C&A vergroot winkel voor nieuw concept

C&A vergroot winkel voor nieuw concept

C&A opent in september de eerste winkel in Nederland volgens een nieuw winkelconcept. De modeketen breidt zijn winkel in het Arnhemse winkelcentrum Kronenburg uit met een aangrenzend pand, om tot een totale oppervlakte van zo’n zestienhonderd vierkante meter te komen.

C&A maakte in maart al bekend zijn winkels grondig te gaan verbouwen. De belangrijkste pijlers van het nieuwe concept zijn een eenvoudige journey, een fijne winkelomgeving en heldere keuzes.

In de winkel wordt gewerkt met donkere kleuren en natuurlijke materialen om een huiselijk gevoel te creëren. Belijning op het plafond laat zien hoe de consument het beste door de winkel kan lopen en eenvoudig de paskamers, lounges en kassa’s kan vinden. Verder zijn er oplaadpunten voor smartphones en is er gratis wifi beschikbaar.

C&A heeft voor de eerste vernieuwde winkel een overeenkomst gesloten met winkelcentrumeigenaar Wereldhave. De handtekeningen werden deze week op vastgoedbeurs Provada gezet. C&A telt 127 winkels in Nederland en wil daar de komende anderhalf jaar minstens een handvol van vernieuwen.
 

RetailTrends