Het Italiaanse accessoireslabel Furla heeft een eigen winkel in Nederland geopend. De flagshipstore bevindt zich in de P.C. Hooftstraat.
Furla heeft in de exclusieve winkelstraat de beschikking over honderd vierkante meter. De opening in Amsterdam benadrukt volgens ceo Alberto Camerlengo het belang van de Nederlandse markt voor het label. “We hebben geïnvesteerd in een prestigieuze locatie om het merkbewustzijn te stimuleren.”
De flagshipstore belichaamt volgens het label de authentieke Italiaanse lifestyle. Klanten kunnen er onder meer terecht voor tassen en kleine lederwaren, zonnebrillen, sieraden en horloges. Het interieur is gebaseerd op een achttiende-eeuwse villa in Bologna, die als hoofdkantoor van Furla dient.
Furla heeft volgens Camerlengo de ambitie om aanwezig te zijn in de grootste mode- en cultuursteden ter wereld. Het label heeft al een outlet in Roermond en wordt onder meer bij de Bijenkorf verkocht. Wereldwijd telt Furla zo’n vierhonderd brandstores.
Reacties 0