Hasbro van start met abonnement op bordspellen

Hasbro van start met abonnement op bordspellen

Hasbro is onder de naam Hasbro Gaming Crate gestart met subscription commerce. De fabrikant biedt consumenten de mogelijkheid een abonnement te nemen op bordspellen, die elke drie maanden worden thuisbezorgd.

Consumenten kunnen kiezen uit twee verschillende abonnementen. De zogenoemde ‘party crate’ mikt op studenten, jong volwassen en ouders die een bordspel willen spelen zonder kinderen. Daarnaast is er een familievariant met spellen die zowel door kinderen als volwassen gespeeld kunnen worden.

Het abonnementsmodel moet het voor families en fans eenvoudiger maken om nieuwe spellen te proberen, zegt marketingtopman Jonathan Berkowitz van Hasbro Gaming. Ze betalen vijftig dollar per maand voor een doos met drie spellen en kunnen het abonnement op elk moment opzeggen.

Vooralsnog kunnen alleen Amerikaanse consumenten zich inschrijven voor Hasbro Gaming Crate. De eerste bezorging vindt komende herfst plaats.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!