De Bijenkorf introduceert eigen foodlijn

De Bijenkorf introduceert eigen foodlijn

De Bijenkorf heeft zijn foodassortiment uitgebreid met een nieuwe lijn van ruim dertig producten. De zogenoemde Food Stories is verkrijgbaar in alle vestigingen en via de webshop van de warenhuisketen.

De foodlijn bestaat volgens de retailer uit ‘producten met een bijzonder verhaal’, waaronder thee, koffie, honing, olie, koekjes, wijn en bier. Alle producten zijn naar eigen zeggen ‘op ambachtelijke wijze bereid door zorgvuldig geselecteerde producenten met alleen de allerbeste ingrediënten’.

De Bijenkorf verkoopt al langer food, maar daarbij ging het voornamelijk om producten van andere merken. De eigen inbreng van de retailer bleef voorheen beperkt tot enkele producten, waaronder champagne, taarten en brownies. “Het is voor het eerst dat er nu producten onder een eigen lijn worden uitgebracht”, laat een woordvoerder desgevraagd weten.

De Bijenkorf beschouwt de foodlijn vooral als geschenkoptie. De komende tijd wordt het assortiment verder uitgebreid.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!