Hoe gebruikersreviews je kunnen maken of breken

Hoe gebruikersreviews je kunnen maken of breken

Leest een consument ook maar één negatieve review over je merk of product? Voor 22 procent is dat al reden om niet tot aanschaf over te gaan. Na drie negatieve recensies is dat al bijna zestig procent. En elke ster die je er in je totaalbeoordeling bij krijgt, betekent zo'n vijf tot negen procent extra omzet. De invloed van reviews is niet te onderschatten en kan je merk maken of breken. Deze uitgebreide infographic van Websitebuilder brengt de impact van online gedeelde gebruikerservaringen in kaart.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in