Bol.com beleeft primeur met Samsonite-samenwerking

Bol.com beleeft primeur met Samsonite-samenwerking

Bol.com heeft het volledige assortiment van tassen- en koffermerk Samsonite toegevoegd aan zijn ‘Sport en vrije tijd’-winkel. De etailer is naar eigen zeggen het eerste externe onlineplatform in de Benelux waarmee Samsonite samenwerkt.

Door de samenwerking breidt bol.com zijn reisassortiment uit met ruim duizend producten van de merken Samsonite en American Tourister. De Amerikaanse kofferproducent verwacht met de samenwerking nieuwe klanten te bereiken. “Dit draagt bij aan onze ambitie om een wereldwijde omnichannelspeler te zijn”, aldus e-commercemanager Benelux Goedroen Gorissen. 

Klanten kunnen gebruikmaken van de leveringsvoorwaarden van bol.com, maar Samsonite verzorgt zelf de verzending. Bol.com opende zijn Sport & vrije tijd-winkel in 2013 en verkocht daar al verschillende reis,- sport- en fietsartikelen. Door de samenwerking met Samsonite bestaat het totale assortiment in die categorie nu uit zo’n 375 duizend artikelen.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends