Tumble ’N Dry hoopt op korte termijn winkels te openen in België en Duitsland. Het kinderkledingmerk is momenteel op zoek naar geschikte locaties, laat e-commercemanager Rachel Gans weten tegenover RetailTrends.
Het Nederlandse label opent deze maand zijn negende winkel in eigen land. In Tilburg wordt de zevende brandstore geopend, terwijl Tumble ’N Dry ook nog twee outletwinkels heeft. Het merk kiest volgens Gans voor eigen winkels om zijn merk naar eigen inzicht te kunnen positioneren en rechtstreeks feedback van klanten te krijgen op zijn collecties.
Tumble ’N Dry heeft de ambitie om een internationaal geliefd merk te worden. De wens is om ook in China winkels te openen, maar het merk begint daar eerst online. Onlangs werd in samenwerking met Alibaba een flagshipstore op het platform Tmall Global geopend.
Gans heeft grote verwachtingen van China, waar de middenklasse volgens haar hard groeit en de babymarkt booming is, sinds het is toegestaan om een tweede kind te nemen. Bovendien put ze hoop uit het lokale succes van Zara, waar de stijl van Tumble ’N Dry volgens haar goed bij aansluit.
Lees op RetailTrends meer over hoe Tumble ’N Dry zijn omnichannelstrategie internationaal uitrolt.
Reacties 0