‘Pop-up passage’ opent op Amsterdam Centraal

Lil’ Amsterdam is woensdag geopend in de nieuwe Amstelpassage aan de oostzijde van het centraal station. Lil’ Amsterdam is een verzameling van negentien pop-up’s, waaronder zowel winkels als horeca, kunst en cultuur.

Tientallen creatieven en ondernemers tonen in de ‘pop-up passage’ hun merken, producten of concepten. Bij de aftrap vinden consumenten er onder meer kledingmerk Daily Paper en een print- en bookshop van kunstenaar Jasper Krabbé. Vanaf volgende maand kunnen ze er terecht voor ‘een beautybehandeling on the go’ van Treatwell. 

Het concept, dat zo'n 2500 vierkante meter beslaat, komt uit de koker van Pup Creative Agency en is tot stand gekomen in samenwerking met NS Stations. De komende periode wordt proefgedraaid, waarna op 7 september de officiële opening plaatsvindt. Op dat moment zijn alle units in de pop-up passage geopend.

Lil’ Amsterdam opent de deuren in eerste instantie voor een jaar, waarbij de invulling van de pop-ups wisselt. De passage is elke dag van elf uur ’s ochtends tot acht uur ’s avonds geopend.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!