Sandwich duikt de komende tijd op heel wat nieuwe plekken op met eigen winkels. Aan het Gelderlandplein in Amsterdam werd onlangs een heuse flagshipstore geopend, voorzien van een nieuw winkelconcept.
Het Nederlandse modemerk wil in zijn nieuwe vlaggenschip zijn designfilosofie tot uiting laten komen, die draait om 'creatief, warm en authentiek'. Een mix van pastelkleuren, grijs en het kenmerkende Sandwich-oranje vormen de basis voor het interieur. Verder opvallend zijn de kroonluchters en het behang met trompe-l'oeil effect in de paskamers.
De winkel is al sinds half juli open voor klanten, maar krijgt begin volgende maand nog een feestelijke opening. Het is de eerste van een reeks openingen. Binnenkort volgen nieuwe winkels in Sneek, Groningen, Amersfoort en Alkmaar. Verder komen er tien nieuwe shop-in-shops in Duitsland en worden drie winkels opnieuw ingericht.
Sandwich heeft na zijn uitbreiding 77 eigen winkels en zestig shop-in-shops wereldwijd. Het label presenteert zich als een ‘eigentijds, casual modemerk’ dat zich richt op ‘echte vrouwen’. Het in 1981 opgerichte merk heeft zijn designstudio in Amsterdam en verkoopt zijn kleding in meer dan 2200 winkels wereldwijd.
Reacties 0