The Sting heeft er een nieuwe formule bij

The Sting heeft er een nieuwe formule bij

The Sting heeft vrijdag een nieuwe formule gelanceerd in Amsterdam. De eerste winkel van Cotton Club heeft zijn deuren geopend aan het Gelderlandplein.

Cotton Club richt zich met een ‘vrouwelijke, rustige collectie’ op de modebewuste vrouw. Eigenaar The Sting House of Brands spreekt van een casual label met basics als T-shirts, blouses, jurken, rokken en truien in ‘zachte kleuren met een katoengevoel’.

In tegenstelling tot zusterformule Costes valt Cotton Club onder de vleugels van The Sting en is het geen zelfstandig concept. De nieuwe formule heeft dan ook geen eigen webshop, maar de collectie is wel online te verkrijgen via de website van The Sting. Op 12 oktober wordt in Nijmegen de tweede winkel van Cotton Club geopend.

Cotton Club is aan het Gelderplandplein de vervanger van Costes, dat in hetzelfde winkelgebied een grotere winkel heeft geopend. Costes verkoopt in Amsterdam nu naast de vrouwen- ook zijn mannencollectie.

Oprichter Herman Franzen van The Sting vertelde begin dit jaar nog dat Distrikt Nørrebro eigen winkels krijgt. De eerste vestiging van dat label laat nog op zich wachten.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends