Zo wordt Zalando de Spotify van fashion

Zo wordt Zalando de Spotify van fashion

De boodschap van één van de vele sprekers van het Retail & Brands Festival samengevat in een video. Vandaag: Ken Fontijn van Zalando.

Zalando heeft het eigenlijk maar makkelijk. De Duitse e-commercespeler richt zich puur op fashion, en hoeft zich dus niet druk te maken over hoe je een laptop of een bankstel moet verkopen. Die sterke focus is essentieel voor Zalando, meent general manager Benelux Ken Fontijn. Zeker nu de etailer zich steeds meer richt op het verbinden van alle partijen die zich in het modeveld bewegen, om het ecosysteem van de fashionindustrie te verbeteren. Eén 'entrypoint' voor de modeconsument is het einddoel, zo legt Fontijn uit. "Net zoals Spotify dat met muziek doet."

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!