Only for Men legt nadruk op eigen merken

Only for Men legt nadruk op eigen merken

Only for Men heeft de afgelopen jaren een tiental eigen merken ontwikkeld. De mannenmodeketen wil die de komende jaren naar een hoger niveau tillen, zegt oprichter Piet Feenstra. “Ook willen we ze extra onder de aandacht brengen en bij nog meer retailers verkopen.”

Only for Men viert deze maand zijn vijftienjarige bestaan. De retailer heeft in die tijd precies vijftien winkels geopend. Vorige maand ging de grootste winkel open in Voorburg, waar de retailer ruim 1350 vierkante meter ter beschikking heeft.

Piet Feenstra gaat naar eigen zeggen nog regelmatig met zoon en mede-eigenaar Arthur op zoek naar nieuwe locaties net buiten grote steden met veel en gratis parkeergelegenheid. Hij hoopt dat er de komende vijftien jaar minimaal vijftien winkels worden geopend. “En dat we een landelijke dekking hebben bereikt.”

Only for Men, dat tevens een winkel onder de naam The Bakery runt, wil groeien op de b2b-markt. Twee jaar terug werd de zakelijke tak Stich & Buttons opgericht, die zich volledig richt op bedrijfskleding. “We hopen Stitch & Buttons in de komende jaren nog verder te gaan uitbreiden en er een groot succes van te maken”, aldus Feenstra.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!